onsdag 15. desember 2010

Fastslått, endelig.

Jeg har fått stipender! Åh, det er så deilig, alt som hindret utvekslingen er overvunnet.
Det er ikke lenger usikkerhet i svaret mitt når folk spør om Japan. Jeg skal ikke bare kanskje reise, jeg skal reise. 

Har jeg forresten fortalt at Japan er et ekstremt populært land når det gjelder utveksling fra Norge via AFS?



Jeg søkte i mars, og fikk såvidt plass. 


Dere aner ikke hvor heldig jeg er, selv jeg aner ikke hvor heldig jeg er. Det har så smått begynt å gå opp for meg, men det vil ta tid før jeg helt forstår hvordan alt dette er mulig. Alt er så virkelighetsfjernt. 


Hei, 22. mars 2011 reiser jeg til Japan.  


8 kommentarer:

  1. Oi, jeg visste ikke at det var så populært. Jeg søkte 1. oktober i år, mindre enn en måned senere var jeg kommet inn og nå er det bare åtte dager igjen til jeg reiser. SYKT! På høgskolen var vi bare tre som søkte, så det er ikke så veldig populært, men kanskje det blir det etter hvert :)

    SvarSlett
  2. Så fint at det ordnet seg da :)

    SvarSlett
  3. <33333333333333333333333333333

    SvarSlett
  4. Når vet du hvor du kommer? :D

    SvarSlett
  5. Søkte du mars i 10. klasse eller mars i 1. VGS...?

    SvarSlett
  6. Linker deg :) Reiser selv til USA med Speak!

    SvarSlett
  7. Hei :D hvor mye får du i stipend??
    Jeg skal til Tyskland i september!

    SvarSlett
  8. Katrine:
    Jeg får ca. 80 000 i stipend, men det er sammen med grunnstipendet mitt på 10 000 i halvåret som jeg får fordi foreldrene mine er skilt :) Den delen av stipendet jeg får pga utvekslingen er ca. 60 000

    Så gøy! Hvem reiser du med? :3

    SvarSlett