søndag 13. mars 2011

Meh.

9 dager til den egentlige avreisen. Ingenting er sikkert lenger, alt er kaos og uoversiktlig.
Alt som kan gjøres er å vente, vente og håpe på at alt blir bra.


Hvem bryr seg vel om at kofferten begynner å bli ferdigpakket? Ja, det er kipt å ha jobbet hardt for noe som kanskje ikke vil skje, men herregud - om avreisen avlyses er det fordi luften i Japan fylles med radioaktiv stråling.
Å sutre over et tapt utvekslingsår (selv om jeg vet jeg kommer til å gjøre det om det skjer), føles for teit.

AFS gir beskjed om hva som vil skje fremover i løpet av noen dager. Det er så tungt å ikke vite, dere aner ikke. 


Bare værsåsnill å fiks dette, Japan. 

10 kommentarer:

  1. Jeg hater virkelig dette.

    SvarSlett
  2. Det er kjempe trist! Håper det ordner jeg slik at du får dratt :) Jeg hadde dødd hvis utvekslingsåret mitt ble avlyst!

    SvarSlett
  3. Re: Enig. Jeg sitter konstant med en skikkelig dårlig følelse inni meg som ikke vil gi slipp og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Men, jeg føler meg aller verst for at jeg ikke kan gjøre en dritt og at jeg heller ikke klarer å forstå hva det faktisk innebærer om atomgreia smelter. Joda, radioaktiv stråling vil komme ut i luften, men hvor stort område kommer det til å gå utover? Jeg skjønner ingenting, og er bare egoistisk nok til å tenke at kanskje det ikke går utover Tokyo og de andre stedene hvor de norske folka skal. æsj.

    SvarSlett
  4. Ja, du har rett. Jeg vil ikke ha for mye håp, for om det da blir avlyst så kommer jeg til å gå skikkelig på veggen. Men samtidig prøver jeg å holde motet oppe. Det ordner seg sikkert. Forhåpentligvis.

    SvarSlett
  5. uff... og jeg syter av å ikke fått vertsfamilie enda...

    SvarSlett
  6. ikkesant. om året blir avlyst og jeg må ta ubrukelige fag der jeg lærer om steiner eller å lage vesker så klikker det for meg. fuck

    SvarSlett
  7. akkurat det er mine også, pluss at jeg har brukt tre år av livet mitt til å ikke tenke på noe annet. what a waste.

    SvarSlett
  8. Uff, hvordan gikk det? Jeg har vært veldig bekymret både med tanke på alle i Japan og alle de som egentlig skulle bortover.

    Det må være utrolig kjipt, men det er jo hell i uhellet at det ikke var utvekslingsstudenter der borte når katastrofen inntraff.

    SvarSlett
  9. Åh, kjipt... Hvordan ble det ?

    SvarSlett