onsdag 4. mai 2011

Til alle som lurer


Mange har spurt, så det er vel like greit å få det ned her;
Det er ikke så mye å fortelle om Japan. Foreløbig er avreisen utsatt til august, med forbehold om endring hvis det ikke blir bedre der borte. Om vi får reise i august må vi hjem etter et halvt år, altså mister vi halve utvekslingsåret. Kostnaden vil være 75 000kr selv om oppholdet er halvert, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med stipender. AFS Japan skal sende ut japanske lærebøker som kompensasjon for tiden vi mister, så vi har litt språkkunnskaper når vi endelig kommer oss dit. Om augustavreisen avlyses så vet jeg ikke hva AFS vil gjøre, men jeg er i det minste ung nok til å reise ut i mars neste år, så jeg overlever.


Vertsfamilien min lever som normalt og sender meg mail et par ganger i uka, så det er veldig fint og koselig.
Håper virkelig de vil og kan ha meg hos seg hvis avreisen blir utsatt igjen :c





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar