fredag 12. august 2011

Ohai

Japanland, åh. Det er ikke så lenge igjen til avreise nå :3
Selv om det har vært mye usikkerhet med utvekslingsåret så har det vært fint å være hjemme denne sommeren.
Reisesyk eller nervøs? Idunno. Tror ikke jeg skjønner at jeg skal reise bort før jeg møter opp på flyplassen og får tildelt billetten og visumet. Eller mye senere... uansett hva så blir det fint å reise Gardermoen - London - Hongkong - Tokyo med japangjengen.













Hvordan skal jeg klare en blanding av supersommer og regn? hjelp. Ikke at jeg misunner dere vinteren.


Jeg reiser til Japan på torsdag morgen og er i Tokyo på fredagen. tihi.


2 kommentarer:

  1. ikke dra fra meg a :-(
    ha det SYKT FETT i varmen da. sikkert dritkjipt med sol og litt regn!!!!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å lese om opplevelsene dine! Holde på å lære japansk på egenhånd selv :3

    SvarSlett